Gäst gohan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 då jag skrev att det inte finns någon som heter jin hade jag hjärn släpp ibland glömmer jag liksom bara bort saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 man ska vara det därlilla dinusaurien(kommer inte ihåg vad han heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Doktor B är lätt. det är bara att ta True ogre och spruta eld på han :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 det är den lilla dinosauren som han ska få och man behöver inte ta true ogre och spruta eld ta bara eddy mkt lättare då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 MEN! GON ÄR JU LÄTTAST ATT FÅ PÅ TEKKEN 3! MAN SPELAR BARA TEKKEN BALL MODE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ja! doctor b kan vara lätt om man sprut eld på han. men varje gång jag gör det så hoppar han på mig. (har fölorat tekken force 3 ggr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Så här får du Gon på det lätta sättet: Spela i Survival mode och kom med på High-Score listan. Skriv då in GON och han är din. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg