Heaz Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 HEj! Jag har en ide i Köp & Sälj forumet. Det är många som frågar, hur mycket kostar BF 1942 eller är det värt att köpa? Det skulle passa bättre i allmänt! Citera
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 Varför det då?? Det passar väl istället på PC då! Citera
Pettson3 Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 Det tycker jag också.......Asså du skulle lagt den på köp & sälj eller på pc som Rowyn sa!!!! Citera
Heaz Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Skrivet 24 April 2004 Det var det jag menade! <_< Att man kunde lägga i det forumet som det ska va, tex, är Kingdom Hearts roligt? Lägg det inte i öp & Sälj, lägg det i Playstation2! Citera
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 Ja... Då förstår jag! Men Köp & Sälj är ju för att fråga om vad man ska köpa, hur mycket det kostar m.m men en bra ide iallafall! Citera
Heaz Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Skrivet 24 April 2004 Ja... Då förstår jag! Men Köp & Sälj är ju för att fråga om vad man ska köpa, hur mycket det kostar m.m men en bra ide iallafall! Jag trodde det va om man hade nåt till salu eller fråga någon anann medlem ! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.