DeadAngel Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Man kan inte göra nåt kontrollen är helt död Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Köp Ny Kontroll........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 kanske fel på kontrollen? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Men den har vart knasig länge nu! man kan inte spela 2 player och man kan inte sätta in memory card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 har du garanti på den?? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Äsch, så är det med min PlayStation kontroll med, fast jag dunkar til lden så funkar den en stund, men ändå ganska hopplöst.. Mina knappar sitter fast på den och så, X-knappen, hackar ganska ofta och så.. Men jag håller mig till Lucius: Köp ny kontroll.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Man kan inte göra nåt kontrollen är helt död inget nytt har hänt mig samma sak (har köpt en kontroll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 8 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Men jag vill ha memory card med Vi har testat med min kompis och mitt memory card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Min vibrerar bara ibland!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Min vibrerar bara ibland!!!Det gör det för mig det är väl inge konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Min gamla kontroll vibrerade hela tiden oavbrutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Kan inte sätta in ditt minneskort? vad menar du? ANg kontrollen, om du har garanti kvar, lämna in hela maskinen, om inte, köp ny kontroll, har du problem med minneskortet, kontakta stället du köpte det. Problem med konsolen. Jag hoppas innerligt du har garantin kvar, anars är det nog adjö, om du inte hittar nån reparatör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg