SuS1321 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 om kontrollen är trasig kan man skruva isär den men var försiktig annars går den sönder min kontroll var cp så jag skruva isaär den och fixa den nu funkar den perfekt och en fråga är det nån som har special kontrollen till resident evil :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 min kompis har den där spicial kontrollen den jätte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 mitt ps1 är ochså trasit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 min kompis har haft 5 st ps1 som har gott sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 min kompis har haft 5 st ps1 som har gott sönder VA lustigt det har jag oxå haft det 5:e fungerar bra och är min lillbrorsas det är PSone men dom andra vanliga playstation har pajat själv har jag PS2 som fungerar perfekt det går ju inte sönder lika lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 jag har 11 spel till ps som har pajat men det är inga repor på dom men garantin har gått ut :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 synd mitt ff7 har gått sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 5 st??och det vill ni jag ska tro på?har du släng ut dom genom fösteret på 5:te våningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 stay on topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Kolla den o är den trasig, så kan du köpa en ny eller beg..//dkleannarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~sweety~ Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hmm min ps gick i sönder igår jag skulle sätta mig och spela och den går inte igång.. :( vet inte vad jag ska göra... kan det bara bli så eller??? för jag har inte gjort något konstigt med det... förutom att spela på den då...... *gråter* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg