zOpa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vad ska man göra i Forsaken Fortres när man kommer dit via Ganons Tower? Snälla skriv exakt vad och hur man ska göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 vadå om du kommit upp till tornet kan du ju inte göra mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 har du mött det där konstiga spöket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 vadå spöke? nej det har jag inte, var gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 man ska inte upp dit. man ska gå in i andra dörren och hoppa ner för stupet där möter du några svarta gubbar. när du dödat en tappar den svärdet. du ska in genom dörren handtaget pekar på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vilken dörr? Vart ligger den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 det är ju ett runt rum med bara dörrar det kan ju inte vara så svårt att se.. <_< det är rummet mittemot vattnet hoppa ner i mörkret så kommer du dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Men hur kommer man upp för den där stegen som hänger en bit ovan för marken? För det är väl där man ska upp, Och om det inte är det så snälla skriv exakt hur man ska gå från båten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 nej man ska inte upp där det är bara en genväg som man kan nå sen när man har puttat ner en låda där! Man ska använda skull hammer på dom tag borden som är där vid dig tror jag! Har du fått masters sword?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Vad menar du med "tag borden"??? Ja, jag har fått master sword! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zOpa Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 När man möter Ganon i olika skepnader, vad ska man göra när han är typ en orm som ringlar runt! Jag vet att man ska skjuta han i svansen men finns det något sätt att få honom och stanna??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej, det går inte få honom att stanna.... tror jag..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg