*Sundolang* Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 efter ett tag när man kört lite länge kommer ett ljus vid båthamnen vad ska man göra med det? ;) Jag undrar ? :rolleyes: :D Kan någon svara :D
Nyllet Skrivet 24 April 2004 Rapport Skrivet 24 April 2004 samma sak som i super mari 64 tiit upp mot solen så kommer du till en bana
*Sundolang* Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Skrivet 24 April 2004 japp men vad ska man göra sen när man kommer till bana 2 jag har fastnat man ska väll röra en av dom där tavlorna men vilken?
*Sundolang* Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Skrivet 24 April 2004 Du mario_master du har en snygg bild!
KazeN Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 menar du episod 2 i noki bay? isf Följ de gula mynten på småöarna från startområdet tills du når den gamle fiskaren som står på en gräsbeväxt slätt. Titta ovanför honom och du kommer att se en stenplatta. Spruta vatten på plattan och en labyrint kommer fram, vilken du ska vägghoppa uppför. Håll dig så långt åt höger du kan i labyrinten och när du når det övre, högra hörnet ska du föröka flytta kameran åt höger. Då kommer du se att du kan fortsätta vägghoppa uppåt. Väl ute ut labyrinten ska du hoppa upp på avsatsen till höger. Här finns ännu en stenplatta. Spruta vatten på den och en till labyrint växer fram ut berget. Denna labyrint är i princip bara att följa tills dess slut där du får möta bläckfisken från Ricco Harbor igen. Nintendo var tydligen ypperligt stolta över denna kreation. De har inte änns förändrat metoden att besegra honom. Kommer du inte ihåg hur man gör så är det bara att läsa om episoden "Glooper Blooper Breaks Out" i Ricco Harbor. När du besegrat honom, sprängs blocket under honom och du kan hoppa ner i ruinerna och hämta din shine.
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Du mario_master du har en snygg bild! Din bild är också As snygg
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 (Mario_master @ 25/04-2004 10:45:58) Du mario_master du har en snygg bild! Din bild är också As snygg :( hur får man bilder?? jag hade en förut men den försvann :(
Rekommendera inlägg