incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Det skulle vara bra om man kunde ladda upp filer till Filarkivet som man kan göra i Albumet. Fast en mod måste förstås godkänna filen. Fast det kanske skulle ta för mkt plats? Citera
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Jag skulle föredra om man isåfall skickade ett pm eller liknande ;) Om vad det är och var det finns. Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Jag skulle föredra om man isåfall skickade ett pm eller liknande ;) Om vad det är och var det finns. Ja det tycker jag också! Men det tar väl inte mycket plats? Citera
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Jag skulle föredra om man isåfall skickade ett pm eller liknande ;) Om vad det är och var det finns. då tycker jag man kan få poäng om filen blir upplagd på sidan! Citera
incognito Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Skrivet 2 November 2003 Nej, då skulle man få så mycket poäng. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.