abbe_90 Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Jag har dödat 10 Golden Skulltullas o ja vill ha pengaskrinet vart får jag det ??
link_91 Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 till ett hus i kakariko village, i huset står det en pojke och dansar vid väggen prata med honom så får den lite större plånboken som rymmer 200 rupees.
abbe_90 Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Skrivet 25 April 2004 Hjälp igen :D när man trycker på start o bläddrar till kartan ibland så blinkar ju prickarna som föreställer städer men när den blinkar o har en liten röd pil över sig ? måste man gå dit då?
Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Hjälp igen :D när man trycker på start o bläddrar till kartan ibland så blinkar ju prickarna som föreställer städer men när den blinkar o har en liten röd pil över sig ? måste man gå dit då? Ja, det betyder att du har saker att göra där. Men du MÅSTE inte gå dit, bara om du vill klara spelet.
da Lina Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Är oxå där...du menar att det blinkar över byn, fattar nada av vad man skall göra där:S
Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Är oxå där...du menar att det blinkar över byn, fattar nada av vad man skall göra där:S VAR blinkar det? Om det blinkar över Lost Woods, betyder det att du ska till Forest Temple.
da Lina Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Över Karakiko Village skulle jag tro...skall men göra ngt viktigt där eller??
Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 Över Karakiko Village skulle jag tro...skall men göra ngt viktigt där eller?? Hämta hookshot.
Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 gjort...blinkar ännu... Är det så at flera prickar blinkar? Det betyder inte att du kan ta dem i vilken ordning som helst. Nu ska du köra klart Forest Temple. Sen ska du bege dig till Goron City.
abbe_90 Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Skrivet 25 April 2004 jag är i forrest tempel nu fattar totalt nada :D såg spökena åka åt olika håll men har bara 2 flaskor o dom e 4:a ska man följa efter dom o ta poe eller ?????? :s sen sätta dom vid grejset
Arwen Undomiel Skrivet 25 April 2004 Rapport Skrivet 25 April 2004 jag är i forrest tempel nu fattar totalt nada :D såg spökena åka åt olika håll men har bara 2 flaskor o dom e 4:a ska man följa efter dom o ta poe eller ?????? :s sen sätta dom vid grejset Nej, du ska inte fånga dem i flaskor. Gå in genom nån dörr istället. Vadå "sätta dom vid grejset", förresten????
Rekommendera inlägg