Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

ja men ja kan ju fixa mera skulltulas som liten eller?

dåligt att man inte kan ha boomerangen som stor :D

när ja fick dom tre stenarna så gjorde ja mig stor direkt :D

nån som vänta ?

Skrivet

Jag blev stor direkt med... Fast först så ångra jag mig, eftersom det fanns fler saker jag inte gjort som liten, men sen så spelar det ju ingen roll när man flarat forest temple :P

Skrivet

när ja kollade på hur man ska slå bossen i fire tempel så stog det om nån hammare vart får man den ???

Lite svårt att förklara.. men om du går igenom massa rum och kommer en bit.. kommer du hamna i ett rum, där det är typ ett stort hål i mitten så finns det en lång väg längs väggen (rummet är runt) men det finns även en smal väg i mitten, du ska helt enkelt ta dig upp, innan tiden rinner ut, till den stora kistan, med eld runt, och där finns megaton hammer! :D
Skrivet

Jag har en liten fråga... det finns ett rum på översta våningen som jag inte kommer till... Det finns ju bara två stora rum på högsta våningen... Ena rummet får man ju megaton hammer, men hur kommer jag till det andra rummet? Finns det något speciellt i det rummet?

Skrivet

Jag har en liten fråga... det finns ett rum på översta våningen som jag inte kommer till... Det finns ju bara två stora rum på högsta våningen... Ena rummet får man ju megaton hammer, men hur kommer jag till det andra rummet? Finns det något speciellt i det rummet?

vart är du nu? :blink:
  • Skapa ny...