SodercrantZ Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 hur matar man husdjuret på Graal? uppdrag 4 i början på spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Kan du ge mig länken till det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SodercrantZ Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 http://www.graalonline.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Laddar man ner det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SodercrantZ Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 http://www.graalonline.com/downloads/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Är det bara att spela när det är nedladdat och installerat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Vad heter du där och vilket ställe spelar du på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 e det textbaserat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SodercrantZ Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag heter SödercrantZ och nej det är inte textbaserat och jag spelar på Graal Kingdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag såg dig jag heter Zariot hur chattar man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 en fråga till hur lång tid tar det att ladda ner på modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SodercrantZ Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 man chattar på TAB och jag vet inte hur länge det tar att ladda ner med modem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.