Jojjon Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Har nån här kört d, tycker ni attt det är bra själv tycker jag d va skit roligt fast synd att man bara kan köra en om man inte har x-box live :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Du jojjon min kusin har det men han säger att det inte är så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 :) jo d e kul men synd att man inte kan köra multi player :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Det är svinroligt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag ska nog köpa det men det e alltid någon som säjer bra och någon som säjer dåligt så jag vet inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 E de lika kul som på PC:n ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 kört det är ganska kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FILLE_89 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 De e kul men för tråkiga vapen och banor ;) ;) ;) Man kan ju allting.... vet var alla gömmställen är. ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 E de lika kul som på PC:n ? nej,tycker jag nog inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Int ja hl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Har nån här kört d, tycker ni attt det är bra själv tycker jag d va skit roligt fast synd att man bara kan köra en om man inte har x-box live :( e det samma banor, gubabr och vapen som cs på PC??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag tror att jag ska skaffa cs.... Ifall om jag skaffar xbox live som jag tror att jag ska göra, så ska jag nog köpa det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg