wasa Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Försöker starta Akt 1 uppkommer följande: "Director Player Error Handler not found in object. Script error. Continue?" Klickar då JA. Då uppstår följande felmeddelande: "Director Player Error property not found. #pVideoTimeManager Script error. Continue?" Härifrån kan jag välja JA eller Nej. Dock fungerar enbart Nej. Klickar Nej och spelet stängs ned. Macromedia fel???? Kör xp. Tack på förhand. :wacko: Skall tilläggas att detta är en köpt version 2001 samt att supporten har inte gett någon respons på mitt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Det kanske inte funkar på xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Inga systemkravs fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wasa Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Uppfyller systemkraven med råge. Jag misstänker fortfarande att det är något problem med Macromedia. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.