Kekko Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Sonic Heroes, Sonic Adventure 2: Battle, Sonic Mega Collection och Sonic Adventure DX Är alla tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag vet inte heller vilket sonic-spel jag ska köpa ifall jag ska köpa nåt... Men jag tror att jag ska köpa sonic mega collection, för att dem nya 3D-spelen verkar inte lika roliga som 2D.... Köp Sonic Mega Collection, det är kul! Har du spelat de spelen förut? Jag spelade dem för över tio år sen så det blev en nostalgitripp för mig. Kul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej jag har inte kört dem gamla spelen.... Det är nog därför jag vill köpa mega collection.... Och för att dem spelen än dem nya 3D-spelen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej, det är det inte... och kampen e igång. på högra sidan ser vi 0013 som tycker att sonic heros e ett bra spel. och på vänstra sidan Link64 som inte tycker att de e ett bra spel. och spänningen lider. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Det är inget skitdåligt spel heller men typ... 5/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 9/10 här! det äger fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej, det gör det inte... Mega collction är nog mycket bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Vadå nog? 0013 har båda du kan ju fråga honom.. visst Mega Collection är nog bättre men Sonic Heroes är oxå asbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Har alla utom SH. Föresten jag vill vara på vänster. Gillar vänster mer än höger. SMC är ganska dåligt. T.ex. Man kan inte göra alla fusk. Men Extra är bra. Speciellt Sonic boom. Min ranking: SH: 8/10(Chao finns väll inte med?) SA2:B: 8/10(Om det var lika långt och svårt, inte för att det är det, som SH skulle det fått topbetyg) SADX:9/10(Bättre Grafik skulle vart bra) SMC: 7/10(Spelen är lite lång tråkia, men "extra" är bra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag tror jag ska köpa sona adventure 2 battle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Höp Sonic Heroes ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 åh va jag vill köpa Sonic Adventure 2 Battle.. vil nån sälja sitt?? :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg