KazeN Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Var hittar man surf och fly på pokémon gul? jag behöver också extra mycket hjälp med att hitta silph scope eller vad det heter som ska lyckas identifiera spöken :( hjälp mig är ni snälla jag behöver mest hjälp med det sista.. aah en sak till hur får man väck snorlax som ligger och sover i en gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Fly: Gå till lavender town och sen vänster gör i sönder trät fortsätt fra till du ser ett hus gå in och prata med tjejen och du får fly. Surf: får du senare men gå till Fuchsia city och så igenom hela safari zone andvänd cyckel Gå till celadon city och till cion eller vad det heter där man ska få tre irad där står en teme rocket gubbe slå han sedan kollar du på lappen och en trappa kommer gå ner och hitta bossen och sen går du till spök stället och sen till spöket och andvänd pokedoll eller döda det. Döda det om det blir en marowak. När du gort det slå ut alla rocket gubbar prata med killen och du kommer in till hanns hus prata med han igen och du får poke flute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 surf får du i safarizonen fly får du i ett hus ovanför cykling road silph scope får du när du vunnit över giovanni i rocket game corner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 var ligger rocket game corner? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Om du spelar och inte frågar kommer du glara allt man du kan ju om du inte orkar spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) v jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjj hi hi kul Ignorera dessa inlägg.../Draghon Redigerat 26 April 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 var ligger rocket game corner? :huh: i staden med det stora "Market" finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) ja jag har hittat det nu, men jag fattade inte var man hittade pokeflute t.ex. vilken stad?! fann det också nu :P men var får man tag i koden till elektrisitetsgymmet? Redigerat 27 April 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ja jag har hittat det nu, men jag fattade inte var man hittade pokeflute t.ex. vilken stad?! fann det också nu :P men var får man tag i koden till elektrisitetsgymmet? det är typ först sopptunnan framför öppningen till ledaren sen är det den under ;) om det inte är den så är det olika hela tiden till olika spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 taskigt ignorera mig så men förlåt för det ville göra mer ilägg sorry :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 taskigt ignorera mig så men förlåt för det ville göra mer ilägg sorry :( :( :( du spammar ju bara ned sidan <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg