mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 hur då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 vad betyder spamma upp :blink: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Det betyder att man skriver dumma eller onödiga inlägg!!! Håll dej till ämnet om du ska skriva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 hur tar man bort de då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 det går inte. Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 det går inte. Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh: mm det stämmer :D men nu kommer lite någon fråga till som jag vill ha svar på =) jag undrar hur man kommer in i gymmet i saffron city, det står en kille ivägen som inte släpper förbi mig. (gymmet bredvid där man får hitmonlee eller hitmonchan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (KazeN^ @ 01/05-2004 20:20:05) det går inte. Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh: mm det stämmer :D men nu kommer lite någon fråga till som jag vill ha svar på =) jag undrar hur man kommer in i gymmet i saffron city, det står en kille ivägen som inte släpper förbi mig. (gymmet bredvid där man får hitmonlee eller hitmonchan) du måste klara rocket huset i den staden och slå giovanni så du får masterbollen av pressidenten. :P och om det står en kille där oxå måste du göra gamecorner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) suck.. jag hittar inte card key eller vad den heter så man kan komma igenom plåtdörrarna.. :( nån som vet vilken våning den finns på eller måste man vinna mot dom fyra rocket brödrarna? EDIT: jag har hittat nu.. ska ajg ut till blaine nu? hur kommer jag ut till den ön? hur får man tag i dom legendariska fåglarna vill jag också veta :D Redigerat 2 Maj 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Du får surfa från första staden rakt ner! Zapdoz får du i ett hus nedanför dark cave, moltres i grottan till pokemon ligan och articuno i en grotta till vänster om kogas stad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 hur får/använder man surf då? och får man dom legendariska eller måste man fånga dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 du måste fånga dom!!! Surf hittar du längst in i safarizonen och för att använda den måste du slå koga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 kan du vara litemer detaljerad i var man hittar dom? jag fattade inte riktigt :D och nu ska jag traska till safarizonen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg