Hoppa till innehåll

Hjälp Pokemon Gul

KazeN

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det går inte. Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh:

mm det stämmer :D men nu kommer lite någon fråga till som jag vill ha svar på =) jag undrar hur man kommer in i gymmet i saffron city, det står en kille ivägen som inte släpper förbi mig. (gymmet bredvid där man får hitmonlee eller hitmonchan)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(KazeN^ @ 01/05-2004 20:20:05)

det går inte.  Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh:

mm det stämmer :D men nu kommer lite någon fråga till som jag vill ha svar på =) jag undrar hur man kommer in i gymmet i saffron city, det står en kille ivägen som inte släpper förbi mig. (gymmet bredvid där man får hitmonlee eller hitmonchan)

du måste klara rocket huset i den staden och slå giovanni så du får masterbollen av pressidenten. :P och om det står en kille där oxå måste du göra gamecorner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

suck.. jag hittar inte card key eller vad den heter så man kan komma igenom plåtdörrarna.. :( nån som vet vilken våning den finns på eller måste man vinna mot dom fyra rocket brödrarna?

EDIT: jag har hittat nu.. ska ajg ut till blaine nu? hur kommer jag ut till den ön? hur får man tag i dom legendariska fåglarna vill jag också veta :D

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...