kimp@n Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 på min avatar år han liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Alla tjafsar omb Link vem e det? lite väl efter va? Link e ju typ en av de kändaste nintendo figurerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Link är ju känd som F*N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Ja, det är han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Han e en av det kändaste spel figurerna i hela världen. ALLA VET VEM LINK ÄR SÅ ÄR DET :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Om man inte vet det så vet man inte vad nintendo är för något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag visste inte vem Link var innan jag köpte mitt Nintendo64 för fem år sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Ok. Han visste inte vem Link är, men nu vet han. Är det nödvändigt att alla talar om det för honom? Räcker det inte med en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Ja, det är han som är på min avatar... Visst är han cool!........ hur får man en avator?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 du tar en bild från din dator (max 12kb, och 125*125 pixlar stor) går in på min kontroll panel, sen avatar inställingar, bläddra, och tar bilden du vill ha som ava! Inge mer offtopic nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Link har Grymmast Hår av alla spel figurer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Kanske det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg