Dimitri Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 fråga 1: vilket är ditt favorit-the simsspel? fråga 2: varför? mitt är unleashed, för där kan man skaffa söta husdjur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 fråga 1: vilket är ditt favorit-the simsspel? fråga 2: varför? mitt är unleashed, för där kan man skaffa söta husdjur! samma här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Sims suger tycker jag!! men men, ni får tycka vad ni vill! 8) Det är väl roligt i början med ett nytt Xpack men efter ett tag blir det långsökt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jag tycker Orginalet är bäst. De är nästan allt på Sims man kan göra mest saker på de och de är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 jag tröttnar lätt på the sims men jag tycker house party för då kan man festa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 jag tycker alla sims för att ma får så mycket saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Orginalet. Expasionerna är så onödiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikee Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 orginalet är bäst 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 alla tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 DEluxe edition för orginalet är bäst fast men extra saker så blir deluxe bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Mitt The sims har inte spelat något annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Mitt The sims har inte spelat något annat Hahaa den va bra!! njaaa själv håller jag mej borta från The Sims BattleField 1942 med DesertCombat 0.40J e bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg