Dempa91 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 finns det ett sätt att skaffa cs utan hl? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 nej, men har inte någon av dina kompisar hl... låna det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 tja du kan ju altid köpa conditionzero.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 E HL Half-Life ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 condition zero e inte det enda en kompis köpte cs men det var svårt han hitta det in en sådan där billig hylla :D men jag tror inte att det finns någon kvar att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 hl är Half life orochimaru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Condition Zero klara jag ut efter 16 timmar... Det finns fusk men jag ville inte.. inte roligt då... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 cs måste man ha hl till annars funkar det inte:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 En fråga, Varför köpa typ världens äldsta 3D spel. Grafiken är ful, känslan = 0. Är ett spel för fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.