Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 För länge sen hade ni en rullbild där det ståg vilka inlägg det senast var skrivet i.... Den rulningen låg här: http://www.chipper.se/annons/chipper-fuska.gif på den platsen där den här annonsen är just nu. Jag vet att ni tjänar pengar på reklam men kan ni inte ha rullningen med senaste inlägget nå'n annanstans? Tacksam om det kommer tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Ja, det kommer jag ihåg! Det skulle vara lite kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja jag kommer åsså ihåg d, kan ni inte ta tillbaka d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 För länge sen hade ni en rullbild där det ståg vilka inlägg det senast var skrivet i.... Den rulningen låg här: http://www.chipper.se/annons/chipper-fuska.gif på den platsen där den här annonsen är just nu. Jag vet att ni tjänar pengar på reklam men kan ni inte ha rullningen med senaste inlägget nå'n annanstans? Tacksam om det kommer tillbaka... jag fattar inte :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 en länk som rullade där det stod dom senaste inläggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 t.ex.: SENASTE INLÄGGEN I VÅRAT FORUM ' ps2 är det bra? gc är den bra? vill du ha en avatar?? det här forumet är bäst!!! Det här var bara ett exempel... Det är ju fler trådar och så rullar det så klart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 t.ex.: SENASTE INLÄGGEN I VÅRAT FORUM ' ps2 är det bra? gc är den bra? vill du ha en avatar?? det här forumet är bäst!!! Det här var bara ett exempel... Det är ju fler trådar och så rullar det så klart!!! Det var ju ingen dum idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Är tveksam på att den kommer, finns ingen plats för den typ :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Är tveksam på att den kommer, finns ingen plats för den typ :/kan ni inte ta bort något eller förstora utrymmet lr nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 det vill jag också. roligare i såfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.