heracross_11 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 nu ska jag fånga hundarna var möter man dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 dem är väldigt svåra att hitta dem spriner runt i alla gräs i spelet och om man ser en i pokedexen och man står i det gräset där den är. efter 1 minut typ är den på andra sidan världen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag har bara hittat growlithe en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag har bara hittat growlithe en gång! öhhhhhh... :blink: vi pratar om Suicune, Entie och Raikou ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jag har bara hittat raikou :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jag har bara hittat raikou :) har du fångat den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 förlåt mig men growlithe är väl en eldhund! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 förlåt mig men growlithe är väl en eldhund! jo det är det, men den är inte legendarisk, tyvär. men du har rätt det är en eldhund ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 dom har ju inte sagt något om vilken hund hade han skrivit legendariska så hade det varit en annan sak men growlithe e ju också en hund ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (redigerat) dom har ju inte sagt något om vilken hund hade han skrivit legendariska så hade det varit en annan sak men growlithe e ju också en hund ;)jo, men jag fattade direkt eftersom growlite inte är så svår att hita men det är däremot dem legendariska :unsure: sorry :unsure:och så stor det HUNDARNA inte hunden :D Redigerat 27 April 2004 av 89chrnil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ja jag har fångat rakiou :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jag har fångat sukiene och entei men har inte fångat raiko han smiter direkt när man möt honom snälla säg hurman fångar honom utan master ball ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg