jompa_8 Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 Hej jag har nyligen skaffat Kingdomhearts och har redan fastnat. I början ska man gå runt och samla massa saker, jag har hittat allt utom en "mushroom" som ska finnas vid "watchtower". Jag har inte en aning vad "Watchtower" är för något. Jag har letat igenom hela ön (Destinys island) men hittar ingt. Snälla hjälp mig //Jompa
Heaz Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 Om du är där vid flotten, vid Kairi. Stå med ryggen mot henne. Sen kolla åt vänster, där ser du en sten (stor). Gå fram till den och ställ dej på höger sida. Sen går du bara mot stenen, då kommer Sora att putta den. När du kommer in i hålet, ta "lock on" så ser du en "mushroom"!
DS89 Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 Det finns två st. svampar till. Om du går till stegen som leder till tornet som finns där Sora och Riku innan hade kapplöpning. Alltså tornet som leder till en linbana som sedan leder till en av palmerna. Här vid stegen, leta i gräset och buskarna som finns där och du kommer att hitta ännu en svamp. Den tredje finns i den gömda grottan som finns i närheten av vattenfallet. Gå in här och ta svampen som finns till höger om dörren och du kommer att få se ett filmklipp. Tips: Vid den andra svampen finns det också en låda till höger om tornet. Ta den och kasta den åt höger där du ser ett hål i klippan. Klättra up, och du kommer att hitta en kista. Öppna den, och du får en extra magipåäng.
Rekommendera inlägg