FBK rulez Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag fick 500 poäng när jag blev medlem..sen så krev jag ett inlägg och satte in poängen på banken men sen när jag skulle ta ut så fick 492 päng och då skulle jag testa igen och då när jag tog ut så fick jag bara 482 varför är det så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Det är en uttagsavgift.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Det är en uttagsavgift..men varför sätter man in poäng på banken då da?? jag vet att man får ränta efter 30 dagar men man kanske vill ha dom innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 men admin vart kommer poängen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 i banken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 men asså avgiften Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Dom kommer in i fuska-världen... Och tillbaka via inlägg du skriver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 så att det är fuska.se gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Vad är det för bra att lägga in poäng på banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Vad är det för bra att lägga in poäng på banken?man får ränta och sånt men det kostar att ta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag märkte inte att poäng försvann när jag tog ut d:?: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja det e dålit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.