derik Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Lika då ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 det var lite bättre!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Ehm, har ni sett recensionerna? Alla tycker det suger, det tar typ 3 timmar att klara ut tydligen.... Köp något som ger mer valuta för pengarna... *Mitt tips* Spara till pkmn colluseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Usch...pokémon... :( Ja enligt var recensionerna säger så borde du skaffa dig något annat...I super play fick den 3/10 tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Spara till FF:CC sånafall ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Usch...pokémon... :( Ja enligt var recensionerna säger så borde du skaffa dig något annat...I super play fick den 3/10 tror jag... Vadå usch?! det äger.... FF: CC är bra men nog inte lika bra som pkmn colluseum! Lr köp tww om du vill ha riktig valuta för pengarna direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Nej, pokémon suger... Jo, FFCC är bättre än pokémon colloseum... Och, ja, om han ska köpa något riktigt bra ska han köpa TWW.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 köp FF:CC eller TWW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_gangsta Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ne jag vill ha ninja turtels..... det har cool grafik och man slåss coolt men jag bryr mig inte vad det står när man slåss och tww gillar jag inte ocg ffcc kankse jag köper efter ninja turtels elle nåt annat.......föresten ee det någon som har ninja turtelse som vet om det ee coolt och grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Men omar... Köp ffcc istället! Eller köp nåt annat... Du kommer att ångra dig sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_gangsta Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ne det gör jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jo, du kommer ångra dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg