Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Ja, men man behöver ju Gold scale för att kunna dyka till bottnen, för att när jag använde iron boots så lät det inte och han gav mig ingen hjärtbit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 samma här... är väl typ det ända man använder Gold scale till? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 nej det är inte det enda det är 50 gånger lättare i vatertemple om man har gold scale..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Mon du vill vara långt ner i vatten hur länge som hällst ta på dej vatten dräkten och tunga skorna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 eller hur! dök ju aldrig :P bara sätta på Iron boots ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Värsta störande i Water temple, när man måste ta av och på Iron boots :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 inte så jättejobbigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Nej, så jättejobbigt är det inte... Men det är spelets jobbigaste tempel... Tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Det är lätt, men ändå jobbigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Har inte gjort alla tempel då... Men den är ju lungt jobbigast av dom jag gjort :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Snart ska jag slå på det gamla Nintendot och klara Water temple eller Great bay temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 hahaha! Lycka till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg