DS_92 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mac är snyggare än windows :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mac är snyggare än windows :wacko: jaha snyggare det finns datorer som är snygga fast skit tröga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 mmmm, G5 e ju jätte trög.....duh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 fast jag hatar Mac märket det är en slax Äpple och jag tycker inte Mac är snygga jag tycker dem är fula. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 hmm, kanske för att företaget heter Apple, duh. Macintosh heter datorerna för att det finns ett äpple (Apple=Äpple) som heter McInstosh (Mc uttalas som i McDonalds). Hur många macs har du sett egentligen... dom finns vita, metallic, röda, gråa, blåa, turkosa och i plast eller metall. Nåt mer du ska klöaga på...duh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Såg förut att det fanns WC3 till mac =D.. =P G5 datorerna verkar bra.. ^^... Att de klår ailenware är f*n fantastiskt. Kan du ge några exempel på vad den har som inte ngn pc har? Intresserad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) ska se om jag hittar prestandan på apples hemsida... EDIT: Ok, här står det om den http://www.apple.com/se/powermac/ och den kan man ladda ner en PDF med prestanda uppgifter och här e kommentarer från olika tidningar http://www.apple.com/powermac/reaction/ här e också lite om själva operativ systemet Mac OS http://www.apple.com/se/macosx/ Redigerat 10 Juni 2004 av Skywalker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Hmm? Ni pratar om G3 och G5? Vad är det och vad är skillnaden? Ju nyare ju mindre siffra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nej, G3 e från 2000 tror jag, G4 från 2002 (?) och G5 2003 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 vi har 3 gamla macar dom är skitfula och dåliga kommer typ från 1995 :( och så har vi en power mac g4 snygg data men ganska seg den har 0,33 ghz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vissa säger ju att G3 är bättre än G5? Stämmer detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 nej, ingen dator e bättre än G5, än sålänge iallfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg