Gäst siyt Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 mac är den bästa tyker jag :P men Linux e också bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag tycker det inte är nåt fel på mac! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 De som säger att Mac är dåligt har bara en massa fördomar. De har vant sig vid att använda PC och när de ska försöka använda Mac så fattar de inget, för att allt är uppbyggt på ett annat sätt. Det handlar bara om vana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag tycker faktiskt att Mac suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ok, men jag säger bara det att jag gör alla avatarer på mac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 (redigerat) musarna som passar till mac hacken är SK*T DÅLIGA+MAC SUGER!!!!! Redigerat 9 Maj 2004 av Swe_DeMoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 av ca 60st som går i 4an är det 2st som har mac som jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 enligt mina erfarenheter av mac, så ogillar jag dom ganska mycket. har dock ej provar MAC OS X, mer en en gång, och de var med något tråkigt spel på, MAC OS X sanar ett antal funktioner som jag gillar (däribland högerklicksfunktionen ;) ) men jag påstår inte att mac är en skitdator eller att den suger, därför jag har aldrig provat en med MAC OS X ordentligt, men baserat på mina gamla erfarenheter så ogillar jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 vi borde lägga till en regel inte kränka konsoler som man ogillar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Mac är en JOBBDATOR! FATTA! MAC LA UT PROGRAM. MAC HAR ALLDRIG SÅLT SPEL! Det är bara andra företag som säljer dom. G5 kan man inte ens köpa just nu. kollade för några veckor sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 för det första så är pc också en jobbdator, faktiskt så används den mer till tråkiga jobb som att skriva tråkiga texter i det dötråkiga word, skriva fakturor och bankgrejer o massa sånt tråkigt, ungefär som en avancerad miniräknare. För det andra så hur många spel har microsoft gett ut då? om man räknar bort xbox spel eftersom det inte funkar på pc så är det väl Halo och Age of Empires. Mac förknippas bara som en jobbdator eftersom den används mycket inom design och reklam branschen, men det finns många spel till den ändå. om du inte tror mig så föreslår jag att du kollar här http://www.aspyr.com/ och här http://promo.euro.apple.com/shoppingguide/games/se/ men jag fattar inte vad du menar med "MAC LA UT PROGRAM." du får nog ta och fundera ut dina svar lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 har inge emot mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg