epaaj Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Just nu sitter jag framför en MAC OS X och det är den ända dator jag har.Jag har 3 st MAC OS X.En i Skåne och två i Södermanland. Min bästis har en asbra dator.Det ända problemet är att den måste ladda flasher så länge t.e.x en flash på PC:n tar typ 2 minuter att ladda medans på MAC OS X så tar det 5 sekunder. Har jag förstått dig rätt om jag säger att du pratar om flashfilmer?Om jag har rätt så förstår jag inte varför du tror att det tar 2 minuter att ladda en. För det första beror det på hur stor filen är. För det andra beror det på var filen ligger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag är ingen expert på filer och sånt,men min bästis har en PC och det tar mycket längre tid att ladda påalla flashfilmer än på min Mac.Ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Hans PC är väl gammal och slö. Full med virus och skit eftersom han säkert kör windows som os och internet explorer som webbläsare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 MAC är bra på sina sätt och PC är bra på sina :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Högerklick är asjobbigt Man måste hålla inne kommando och klicka istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 vadå högerklicka det är du som är slö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Inte alls bra, jag hade en förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 windows XP är bäst det kommer komma en ny Windows Vista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Mac är en skit dator Du har helt fel MAC äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 det är väl inge fel på mac men jag tycker pc är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 diggar mac har 3 st dock bara gamla datorer men det finns feta poäng spel som bubble bobble på mac det gör det inte på pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Det är ju bara småungar som säger att det suger mm för att de själva har windows och tycker att det är bra, de flesta vet ju bara att det inte är många spel som fungerar på mac, mycket mer vet de inte om lådan. Men det är ju småungetänkande "spel spel spel !". Spelar man aldrig spel och bara ska arbeta med datorn så undrar jag om inte mac är bättre än windows Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg