Hoppa till innehåll

Inte En "stenåldersdator"!

Rekommendera inlägg

Just nu sitter jag framför en MAC OS X och det är den ända dator jag har.Jag har 3 st MAC OS X.En i Skåne och två i Södermanland.

Min bästis har en asbra dator.Det ända problemet är att den måste ladda flasher så länge t.e.x en flash på PC:n tar typ 2 minuter att ladda medans på MAC OS X så tar det 5 sekunder.

Har jag förstått dig rätt om jag säger att du pratar om flashfilmer?

Om jag har rätt så förstår jag inte varför du tror att det tar 2 minuter att ladda en. För det första beror det på hur stor filen är. För det andra beror det på var filen ligger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 153
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Jag är ingen expert på filer och sånt,men min bästis har en PC och det tar mycket längre tid att ladda påalla flashfilmer än på min Mac.Ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...
  • 3 veckor senare...
Gäst volvotobben

diggar mac har 3 st dock bara gamla datorer men det finns feta poäng spel som bubble bobble på mac det gör det inte på pc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bara småungar som säger att det suger mm för att de själva har windows och tycker att det är bra, de flesta vet ju bara att det inte är många spel som fungerar på mac, mycket mer vet de inte om lådan. Men det är ju småungetänkande "spel spel spel !". Spelar man aldrig spel och bara ska arbeta med datorn så undrar jag om inte mac är bättre än windows

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...