Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 har inget emot mac,men jag tycker ändå att pc är bättre!och jag har använt en mac! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 min kompis har en mac jag tycker att den är bättre än min pc och det där med spelen så är det så att man kan köpa ett litet pogram som gör att man kan spela pc spel...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 min kompis har en mac jag tycker att den är bättre än min pc och det där med spelen så är det så att man kan köpa ett litet pogram som gör att man kan spela pc spel...... det e bra! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag,ZooM & alla andra som tycker att mac ä en skit dator ä dom enda smarta här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag,ZooM & alla andra som tycker att mac ä en skit dator ä dom enda smarta här. eller så e de tvärtom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nepp,jag ä säker på att det ä ni som ä tröga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 mac e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Nepp,jag ä säker på att det ä ni som ä tröga Har du andvänt en mac!? Jag har inte, så därför uttalar jag mig inte! Om du inte har andvänt mac så tycker jag att du kan sticka från det här forumet, precis som jag gör nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 jag tycker att ni kan hålla alla dessa åsikter för er själva.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag har aldrig använt en mac, men jag gillar PC... Men på mac can man få mindre virus... Virus är ofta gjorda mot pc:s... Sen var det en överaskning när jag lärde mig att machintosh betyder "Vattentät" in english! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag tycker att mac ser fula ut! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 har aldrig spelat på ett sånt men skulle gärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg