XezoN Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag har också haft en Mac när jag var 9 år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ketchup Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Stenåldersdator..? mamma säger att det inte fans några datorer då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Stenåldersdator..? mamma säger att det inte fans några datorer då! Det är ett uttryck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Mac är en skit dator A mac har för lite minne.kan inte ens installera CS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 A mac har för lite minne.kan inte ens installera CS Tyst!Hur mycket minne hade den då? Var det en G3 eller så? Vilket OS-system hade den datorn? Du vet, man måste ha rätt OS-system. Antagligen funkar CS bara till OS 10.1.3 eller nåt sånt, och sen behöver du säkert en G3, eller högre. Jag har en lite långsam Mac, men jag kan spela W3 på den iaf. Fast det går långsamt, och grafiken hackar sig lite grann, då och då. men jag har ju bara OS 9.2.2. Och sen så är den inte ny precis. Men jag ska installera W3 på min farsas dator. Den är snabbare. -The Macintosh Avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Macintosh är faktist ganska bra men ja föredrar Windows. ( Windows äger ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har en mac och en pc men jag föredrar pc för att den har mer spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Macintosh är faktist ganska bra men ja föredrar Windows. ( Windows äger ) du Windows är inte en dator <_< utan en Program <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (0012 @ 23/08-2004 19:34:35) Macintosh är faktist ganska bra men ja föredrar Windows. ( Windows äger ) du Windows är inte en dator <_< utan en Program <_< Det är inget program, det är ett oprativ system.. Men man kanske kan kalla det program.. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag tycker mac e bättre men jag andvänder windows för vi har 4 st hemma för mamma köper dom an någon andlednig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (Ness~ @ 26/08-2004 18:48:14) (0012 @ 23/08-2004 19:34:35) Macintosh är faktist ganska bra men ja föredrar Windows. ( Windows äger ) du Windows är inte en dator <_< utan en Program <_< Det är inget program, det är ett oprativ system.. Men man kanske kan kalla det program.. ;P LOL Windows är ett program därför det finns många av de dem senaste Windows är XP PROFFESIONAL OCH HOME EDITION Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Zanno, om du går in på Aspyr's hemsida, så kan du hitta spel. Jag har en hel del spel, och en del kommer ifrån AmbrosiaSW.com Och 0012, jag har inget emot Windows alls, men jag är trött på alla idiotier som håller dessa trådar igång. Visserligen så skriver jag också, men jag gör det för att jag oftast vill vara den som har sista ordet, och jag kommer att stanna i detta forum, och försöka att få folk att fatta att Macintosh är en dator som man kan använda. Jag försöker inte att predika för att få er att vilja köpa mac, jag försöker bara att få er mer välvilliga till Mac så att man kan avsluta dessa trådar. Jag kommer att skriva här två-tre gånger till, sen så kommer jag kanske att lägga av. -The Macintosh Avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg