Shadow of Darkness Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Finns det nått program som man mixar musikerna med ? iså fall vad och vart kan man få tag på det ? Ps.Nu vill jag inte ha några av de här knäppa kommentarerna tillbaka 1.Vet inte 2.Finns det 3.Fråga dom andra 4.Kanske finns men vet inte vart 5.Jag har det !!! Men minns inte vart jag fick det Skriv inte heller nån disskusion som inte har alls nånting med detta att göra. Börja inte diskutera om det här ! Jag vill ha raka svar för de som vet var och ved det heter och finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Hur menar du mixa? Blanda två olika låtar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) Hur menar du mixa? Blanda två olika låtar eller?Så att man kan mixa en låt.Det finns ju låtar som heter mix eller remix i slutet Men det som du sa menar jag också Redigerat 29 April 2004 av b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 För att göra en remix behöver du nog mer än bara ett datorprogram. Men det finns såkallade "mixprogram" att ladda ner, t.e.x GoldWave från www.download.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Menar du så¨att man mixar ljudfiler ? Isåfall ska du ha Music Mixer 6.0!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) Menar du så¨att man mixar ljudfiler ? Isåfall ska du ha Music Mixer 6.0!!tack !Men som jag skrev skriv också vart jag kan få tag på det :blink: Jo en sak till vet ni hur man får musiken på löpande band ? att den spelar om och om igen ? Redigerat 29 April 2004 av b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (b @ 29/04-2004 18:49:25) Menar du så¨att man mixar ljudfiler ? Isåfall ska du ha Music Mixer 6.0!! tack ! Men som jag skrev skriv också vart jag kan få tag på det :blink: Du köper det för 299! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (Broder Kassler @ 29/04-2004 18:50:25) (b @ 29/04-2004 18:49:25) Menar du så¨att man mixar ljudfiler ? Isåfall ska du ha Music Mixer 6.0!! tack ! Men som jag skrev skriv också vart jag kan få tag på det :blink: Du köper det för 299! okmen nu är det så att jag vill ha gratis lagliga program som är virus fritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Det "här" är nog den ända gratis mixerprogram på nätet. P.S. Det är den "hära" jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Nån som vet nån annan som typ nån E-Jay typ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 köpa? eller ladda ner deras demos, men då brukar man inte kunna spara... testa på deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 köpa? eller ladda ner deras demos, men då brukar man inte kunna spara... testa på deras hemsida vasd är adressen till deras hemsida då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.