tomaten_759 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) Hjälp vad ska jag göra nu har jag glömt bort vad staden heter men det är den staden efter man har fått fly VAD SKA JAG GÖRA JAG HAR VARIT I BERGET MEN DÄR FINS INGENTING ska man göra nåt med team magma? dom står ju i staden <_< Redigerat 28 April 2004 av tomaten_759 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Tema magma är uppe på ett berg... Man måste åka cable car upp dit... Usch...Pokémon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 man ska åka cable car upp och sen ska man gå och möta några tränare och sen möter man team magmas ledare och så tar man en meteorit från en maskin som bossen stod bredvid och så går du till staden där det kommer aska från vilkanen och lämnar den till en gubbe i ett hus så får du ett TM... :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Han skrev efter att man fått FLY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomaten_759 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) hahahah rätt men jag har en annan fråga jag har klarat gymet där man får dive vad ska jag göra sedan? :D Redigerat 28 April 2004 av tomaten_759 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Du ska andävnda dive..så du kommer under vattnet..sen ska du komma in i en undervattengrotta..sen dive upp igen..så är du e den staden som heter Sotoopolis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomaten_759 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 okej tack bara en snabb fråga för att slipa leta efter uppdrag vad ska jag göra sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Gå upp till vnster i staden förbi mart..sen pratar du med gymledaren och Stevén.. Sen går ni till grottan där Kyogre är.. Sen ska man döda Kyogre eller fånga honom..sen klara gymet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomaten_759 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 vänta lite jag har klarat team magma nu men jag kan inte komma in i sotopolis :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomaten_759 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 nu är jag i sotopolis vad sen ? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 fångat Kyogre?.. gå runt lite i staden..sen kommer du till Stéven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomaten_759 Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (redigerat) tack du jag har fixat allt nu vad ska jag gör nu? pokemon ligan? vilken ö ligger den på i så fall? snälla hjälp Redigerat 28 April 2004 av tomaten_759 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg