Karata Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 hhhmmm.... inge spec typ bara vart inne och spelat data.... och så spela badminton en gång också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Har varit i stockholm och gjort lite där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 sovit, ätit, suttit vid datorn, hängt ute i stan, spelat....va annars gör man på ett lov???? läxor??? ne, de skiter ja i!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 läxor suger :new_321: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 läxor suger :new_321: Håll dig till tråden! Föressten så håller jag med dig! Vi får ändå så mycket lektioner och jag lär mig inget av läxorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 va på landet till tisdan.på 0nsdan va ja på cybertown.på fredan gjord ja bus lr godis.över helgen hyrde ja en xbox.händer inte så mycke i mytt liv :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 läxor suger :new_321: Du har läxor för att du ska lära dig nåt goldenmew, om du inte skulle lära dig nåt skulle du inte klara dig så bra här i livet, och visst, det kanske inte är kul men det är viktigt! När jag var i Barcelona köpte jag 4 hard rock café t-shirtar, olika allihop, och bara det kostade 1000 spänn! Har slösat hur mycket pengar som helst i Spanien, det var bra att vi fick komma där ifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffe_Gubben Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Själv så har man grejat så man fick en aning tränings värk. Sen har jag varit på bio med hanget, the league med sean connory. sen har jag grejat lite mer, handlat en tröja och en brynja, kollat på en j*vlans massa bra film, spelat CS med den spelaren som har bäst AIM -Jessica "Swifty" Johansson. Sen har jag f*n inte gjort nåt mer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
01 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jag har varit uppe i dalarna och skejtat. Det var fett kul!!! Jag har mest vart hemma men oxå vart med polare och typ bowlat, kört pingis och framför allt... Skejtat!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.