Simme Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 altså jag kan inte ta den där stenen moon tears hos den där astronåmen eller vad han är så jag kan ge det till den där decke snubben och flyga upp i klock tornet hur ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Har du tittat i den stora "kikaren"? Isåfall ska du titta på clock tower.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 kan du inte plocka upp den är det nog en bugg och du får börja om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Men han menar nog den stenen som är inne i laboratory... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag har tittat på cklock tower men står man bara bredvid stenen och plåckar up den för varenda gång jag klickar när jag står brevid eller tar z targeting så börgar den där gubben att prata med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Nej, nej... du ska titta i det dära stora "kikaren" som är i laboratoriet... Och när du har tittar i den så ska du titta på toppen av clock tower... Och sen ska du zooma in på toppen och då kommer du att se skull kid... Och då faller en moon sone från månen som du bara kan gå utomhus och plocka upp!... (jag kommer inte ihåg vad det hette....)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simme Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 o tack nu fattar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Vem ska man ge Zoraäggen till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Till laberatoriet ska du med zoraäggen. klättra upp å släng ner dom i akvariet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Hur slänger man ner dem? När man trycker på C-knapparna man har dem på så visar Link ju bara upp dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Man måste klättra upp på akvariet och sen stå i mitten av akvariet. tryck på c-knappen sen. Den borde ploppa ner då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Ska försöka... Nintendot slås på... Hur många ägg finns det? Och tappas äggen bort om man spelar song of time? Redigerat 2 Maj 2004 av Accursed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg