Kanji Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Några som har några bra knep att träna inför redovisningar.... Jag går liksom runt... Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 läs den många gånger...gärna för någon...men läs inte tyst, du måste alltid läsa högt som om de vore nu du läste för klassen lr va du nu ska ha redovisning för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag brukar inte träna men du är nog klokare än mig så gör som Omega skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 träna in lite åt gången brukar jag göra.. och läsa upp för föräldrar såklart det är bästa övningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Och när du läser högt så tänk på att titta på dom du läser för, så du inte står och stirrar ner i dina papper! Det ger ett bättre intryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 ja, och säkert bättre betyg för då fattar hon att du övat och ni kanske ska grillas också? vissa får kommentaren att dom tittar ner för mycket m.m :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Ja! Det gick asbra, jag fick tillochmed en liten komplimang! Tack, alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 hehe grattis...å varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 får man fråga vad du redovisade om och vilken komplimang du fick? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.