Nemesis Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 (redigerat) Jag köpte project zero till xbox jag spelde en tag och blir trött på spel f*n och undra om vet ni nåt bra skräck spel??? :blink: Redigerat 28 April 2004 av Nemesis
pollenallergi Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 har du ps2 kan du köpa silent hill.. jag säger bara... scary... till x-box vette f*n om det finns några bra skräckspel på gc är det ju resident evil spelen ;)
Crismoncall Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 har du ps2 kan du köpa silent hill.. jag säger bara... scary... till x-box vette f*n om det finns några bra skräckspel på gc är det ju resident evil spelen ;) Jag kan inte spela skräck spel jag blir rädd kan inte såva efter åt ock sånt Men om du vill ha tips om skräck spel är du ju resedent evil ass äkligt tycker jag
Gamer 1 Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 Eternal darkness är skitbra! Köp det! Men det finns ju också jättemånga resident evil spel till GC... Usch.... Jag väntar förfäligt mycket på resident evil 4... Det är ju sketa coolt! Men det kommer ju inte ut förrän i vinter........ :( :( :(
*Sundolang* Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Jag köpte project zero till xbox jag spelde en tag och blir trött på spel f*n och undra om vet ni nåt bra skräck spel??? :blink:Det här är GAmecube prata om det där på Xbox forumet istället! <_<
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Det kommer visst ut i vinter!.... :( O... näää.... 2005~ http://www.webhallen.com/prod.php?id=12021
Rekommendera inlägg