Vet_inget Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 WOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!kom du på det själv???!!! Smart!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Det kan funka, eller har du testat?? Jag menar, det finns ju fusk som inte låter så dumma men som vissar sig värdelösa, så jag skulle inte säga så, om jag inte testat i alla fall!! Vet du inget lr? Det går bara att få celebi genom celebi tour som inte går längre!:P:P Men allvarligt 80 % av alla fusk till pokemon funkar INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Omega @ 01/05-2004 14:25:58) Det kan funka, eller har du testat?? Jag menar, det finns ju fusk som inte låter så dumma men som vissar sig värdelösa, så jag skulle inte säga så, om jag inte testat i alla fall!! Vet du inget lr? Det går bara att få celebi genom celebi tour som inte går längre! :P:P Men allvarligt 80 % av alla fusk till pokemon funkar INTE jag trodde det var till 95% :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 jag vet, knappt något fusk funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 det där på crystal med tjejen i goldenrod funkar bara på den japanska versionen därför att pokémon centret där är större och det finns fler snubbar där som tjejen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg