Gäst Soffan Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 Jag behöver hjälp. Vi har kommit till Yuna´s hemtrakter (Kom inte ihåg vad det hette) och så har vi träffat luna och Wakka. Nu så ska vi leta efter Wakka men vart är han?? :huh: Tacksam för svar!
Quakerfrog Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 :D tänkte bara fråga finns Tidus på slutet eller nå i Slutet på FFX2 ?
Gäst Soffan Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Ja det tror jag... För Yuna letar efter honom så det blir säkert så! Men kan någon hjälpa mig??? :(
Chain Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Han sitter i en grotta nära stranden, men för att komma in där måste du sammla på dig en fyrsiffrig kod. Varje siffra finns runt om Besaid, de gnistrar till lite hela tiden.
Quisties Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 På kartan ser dom ut som rosa fyrkanter. två är på stranden, en är vid några gamla ruiner(där man mötte khimari i X) och den fjärde är inte svår att missa.
Gäst Soffan Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 Ja dom har jag sett dom glimrade sakerna men ska man ta dom eller bara komma ihåg dom??
Quisties Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) man ska bara komma ihåg dom. Tips: skriv ner alla siffror. Sen när du har hittat alla "Ciphers" som dom kallas, Ska du gå till byn och prata med så många som möjligt. Människorna i byn ger dig då ledtrådar till i vilken ordning siffrorna ska sitta i. Redigerat 2 Maj 2004 av Rikku
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 Jaså.. Men jag hittar inte den fjärde! Det ser ut som den ska vara ute i vattnet!
morris Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Jaså.. Men jag hittar inte den fjärde! Det ser ut som den ska vara ute i vattnet! man ska klättra upp för en liten kulle där två barn leker :D och där ifrån hoppar man fram till en ruin och där e den! :lol:
morris Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 vilken e sista bossen? det e chujin eller vad han nu hetter :P
Rekommendera inlägg