Gäst Frooz Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 vet ni några penga fusk på gangstawar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 nej det vet jag inte och gangstawar är astråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 det finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 det finns visst fusk till det men jag får inte beretta jag har bland annat fuskat till mig pengar, vapen m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 det finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistolTidiiig :S!fast om man viner mot någon med invincible då står det att man får 4101G/17XP fast man får bara 300G/17XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Kan ni säga nån som man får mycket av ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Lite svårt nu efter som att dom gör om sidan hela tiden så man får börga som biginer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vet....va fna skulle dom reset'a alla gubbar bara för "en liten update"...jaja, lite överdrivet tycker jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 håller med dig omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 det finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistolTidiiig :S!fast om man viner mot någon med invincible då står det att man får 4101G/17XP fast man får bara 300G/17XP Ja vet det är en bug (nu ska dom ta bort alla användare i uppdateringen blir lite smått sur nu när jag har: M60 kast knivar,deagle,pistol,flametrower mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Det heter "Throwing Knifes" men man kan inte kasta dom ju! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Det heter "Throwing Knifes" men man kan inte kasta dom ju! :angry: du måste trycka F för å kastA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.