Jellyfish Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 Nej, turtles är inte ett bra spel... Det nya Turtles fick en 3:a i nya Super Play. En besvikelse, då de gamla spelen till NES rockar hårda skal.Jag tänker ändå köpa det spelet, även om det är kasst. Är det Turtles så är det. Kan iallafall rekomendera de nya DVD:erna. Stencoola.
Gamer 1 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 gamecube_gangsta tyckte att det var ett skitcoolt spel och struntade i vad super play eller någon annan tidning skrev om det... Och jag som tjatade om att det var dåligt och att man skulle tröttna på det efter ett par dar... Men han lyssnade inte... Och vet du vad han sa efter att han hade fått det... det är rätt så roligt sa han då... Så jag föreslår att du inte köper det... Du kommer att ångra dig... jaja.... det är ett skitdåligt spel och jag tycker att turtles in time är mycket bättre än det här...
Gäst KoSSor_Rules Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 hej du din filur jag vet ju inte hur man gör här ju ? du får hjälpa mej! :(
Gamer 1 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Varför det?... Du får klara dig själv... oskar....
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Skrivet 4 Maj 2004 håller med Link64 turtles back in time är bättre
Rekommendera inlägg