pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Precis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Toad finns inte. Masterhand finns inte heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 dom kankse finns men isåfall på Japan verisionen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Är det någon som har Master hand eller toad för Jag vill veta om det är sant att man kan få master hand eller toad. Lite senare sa du: Jo de finns visst. Varför undrar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Här e ju master hand.Hittade bilden på www.detstar.com http://ssbm.detstar.com/trophies/083masterhand.jpg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Nä! han är vit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nä! han är vit! Han kanske är på väg att använda någon kraft eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det är en trofe. Man får den om man klarar classic under 15 minuter om jag minns rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det är en trofe. Man får den om man klarar classic under 15 minuter om jag minns rätt... ttsss... Knappast. Där har du allt fel. Man får han om man klarar Classic på Hard....(På trofe´) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag har hört att man kan få master hand och toad på den japanska versionen,men annars finns dom inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag har hört att man kan få master hand och toad på den japanska versionen,men annars finns dom inte. Ja, det är mycket som går att få på den Japanska Versionen. Man kan till och med få Ditto. :( :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg