pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 spelet lr N5? gå inte mer offtopic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 En i min Klass sa att det skulle komma ut The legend of Zelda dark cloud Tror ni på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 cloud? vad e det? stinker fejk ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 http://www.level7.nu/texter/read.php?id=40152 Det ska komma en uppföljare till TWW!!! men det kan drööja aslänge innan det kommer ut.... det står ju att de inte vet när de ska släppa det.. troligen kommer det till kommande N5... det står ju att det kommer 2004-03-25 så det är ju inte länge och det ska ju komma Zelda Four Swords och Tetras Trackers nu under året :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 MAJORAS MASK VAR ingen uppföljare till zelda OoT det var bara ett tröst spel för att det var många som ville ha ett nytt zelda spel så dom släppte majoras mask....det har inget och göra med ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 MAJORAS MASK VAR ingen uppföljare till zelda OoT det var bara ett tröst spel för att det var många som ville ha ett nytt zelda spel så dom släppte majoras mask....det har inget och göra med ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (Svamp Bob Fyrkant @ 02/05-2004 14:26:37) http://www.level7.nu/texter/read.php?id=40152 Det ska komma en uppföljare till TWW!!! men det kan drööja aslänge innan det kommer ut.... det står ju att de inte vet när de ska släppa det.. troligen kommer det till kommande N5... det står ju att det kommer 2004-03-25 så det är ju inte länge och det ska ju komma Zelda Four Swords och Tetras Trackers nu under året :blink: hehe du har nog sett lite fel, det kommer ut 2XXX står det ju ;) artikeln skrevs 2004-03-25 så det skulle isf redan kommit ut :D jag tänker köpa four swords iallafall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 (redigerat) Ja, men jag läste sen i en annan artikel att det nya ww visas på årets e3 gala.. EDIT: Kanske var en gammal nyhet Redigerat 2 Maj 2004 av Omega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 det nya zelda kommer att ha cel-shading... det har jag för mig iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Japp... t.ex tetras trackers, det är som en påbyggning på TWW så varför skulle inte de ha cel-shading.. Men four swords ska inte ha de iaf.. Hoppades på samma grafik som i ww fast four swords.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Har du sett grafiken på The wind waker lr XIII då vet du vad det är.. Tecknat lixom.. ^^ As snyggt enligt min mening Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag tror det kommer ett nytt Zelda spel till Gamecube 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg