Smaragd Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Kan nån som har pokemon leaf green säga hur man kommer in i saffron city!! måste veta!
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Jag har det inte men kan hela red/blue, du ska gå till Celadon city varuhus och gå allra högst upp så köper du någon dricka och ger den till vakten som står precis där innan man kommer in i saffron
pontus Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 pokemno leaf är väll till GAME BOY color? då ska du skriva i det forumet! <_<
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Nej till GBA, leaf green och Fire red är remakes av red/blue (i japan hette blå grön)
pontus Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 aha jag trodde det var typ nott liknande av röd eller blå eller nott
Nafrali Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 aha jag trodde det var typ nott liknande av röd eller blå eller nott Ja, det är det men till gba....
Thunder Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 (redigerat) Kan nån som har pokemon leaf green säga hur man kommer in i saffron city!! måste veta! Jag har inte kommit så långt har också försökt komma in med vatten för hon säger ju jag är törstig där borta får man inte gu just nu därför kanske man ska klara några gym sen ge henne vatten? Frågade en som kan japanska som sa att vakten sa så. Redigerat 30 April 2004 av Thunder
pollenallergi Skrivet 30 April 2004 Rapport Skrivet 30 April 2004 Jag hade redan svarat på det där <_<
Smaragd Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2004 LOL!! ni har alla fel... fick hjälp av Mackanjj på MSN... man ska in i huset där man får eevee fast från framsidan (han sa bara att man skulle snacka med en gammal da... fick hitta den själv :D )och när man kommer in så står det e dam där och då ger hon en TEA (te) så kan man gå igen (för att man ger vakten det) :D tack så mycket Mackanjj!
Rekommendera inlägg