Gäst Samus aran Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag har installerat battle.net och multiplayer men kan fortfarande inte köra det står nånting om att nåt inte är konekted. Dom skrev också att jag skulle kolla på www.battle .net/support/errormessages. Och där står det att man ska ladda ner Diablo II, men det finns inget DII, bara DII LOD och diablo, men inget om Diablo II. hoppas nån kan hjälpa mig. PS:ska försöka få fram mer information om problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 då måste vara inne på internet för att kunna köra på battle.net det kan vara felet men annars vet jag inte ska ta reda på saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 hehe inga problem hoppas du kör closed på open är det bara att skaffa drop mod så får du massa set ofta sigon men med tur får du IK och tal rasha setten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Ifall det inte funkar , så ska du ladda ner en ny patch . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 haha han vet redan det för jag har hjälpt honom innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 om du fortfarande kan de bero på att du har en bränd cd-skiva....blizzard e noga me sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 mm jag vet men det funkar för honom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor92 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Funka inte för mig heller... (hade ett virus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 ohh inte kul med virus mitt hade problem med videokortet ett tag men vi rensa bara datorn så funka det nu är det ljudkortet som är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Om det är en bränd skiva så funkar det inte...på multi asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 affe du är lite efter nästa gång läs allt innan du skriver det är en som redan har skrivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.