dragon_66 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Hur ofta möter man shiny pokemon? Jag föngade en för inte så länge sen. hey hey hey FR kommer inte föran halvår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Dem kanske har köpt det utomlands..ksnke i Japan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Man Möter Bara Shiny pokemons VÄLDIGT Sällan, Men Det sägs att var 8000 Pokemon man möter är Shiny!! så sällan??? Det var mycket det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diderik Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 hehe jag köpte FR i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag har Fire red som jag köpt i sverige och jag har 1 shiny pokemon. Spearow med guldiga vingar och näbb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg