pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 I Player1(speltidning) så visade dom massa färger .... typ 7-10 st. Ska titta nu ifall man kan köpa de. vikka färger va de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) häftigt med en grön har bara sett svarta! Naruto vilket nummer av player1 var det ? Redigerat 3 Maj 2004 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KoSSor_Rules Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag tycker X-Box är det suraste tv-spelet i världen :P :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag tycker X-Box är det suraste tv-spelet i världen :P :P :P :P jag tycker kossor regler e fetaste i världen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Real Game Master Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Den gröna Xboxen är chippad och har större hårddisk mm.Du den kan knappast vara chippad när den kommer ut!!! iså fall skulle den ha sålts hos psxcare!!! Den gröna xboxen var cool men jag såg i en tidning att det ska komma ett nytt skal till gamla xboxen(xbox 1) som har ett x av röda ränder och resten e svart och en blå variant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 mohaha pappa köpte in det från USA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg