Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Har ALDRIG sett ett avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Nästa vecka är det i Hoenn trakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Han såg en Sharpedo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Nästa vecka är det i Hoenn trakten Hoppas bara att tv4 har köpt in de avsnitten annars blir jag arg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Jag vill se Celebi i ett avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Den har redan varit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 såg nån idag nu har han hamnat i HOEN trackten stackars pikachu han fick febber jag vet varför jag har den första advaned filmen jag har sett på trailer o dem sa att pikachos electristet sögs i den där magneten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Hoppas pikachu avlider så han aldrig behöver slåss mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Jag brukade se på dem förut men nu hinner jag inte längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Hoppas pikachu avlider så han aldrig behöver slåss mera. Då får ash ett egg. Och där i är en Pichu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Mm.. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Längtar till nästa lördag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.