Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Nej precis Mario_Master! Men det blir nog roligare frammåt nu när Ash är skyldig May en cykel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jaa! som i första serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Omega: May gillar resor och inte Pokémon. Då vill hon ju inte bli en contest mästre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vad har det med saken att göra? Jag vet att hon gillar resor:P Men jag tyckte bara att det var lite likt misty och ash ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Men sången i början var ju såder bra :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 De borde inte översätta den tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 De borde inte översätta den tycker jag Exakt du har så rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag vill inte se dom gammla avsnitten dom har ju jag inspelade :angry: samma här jag har spelat in nästan alla har bara missat 4 delar som jag inte har spelat in har typ 10-15 kaseter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag tänker inte kolla dom gammla avsnitten igen. Man vet vad som händer med Ash Och Pikachu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 De borde inte översätta den tycker jag Ja där håller jag med dig!Vore nog bättre om det var engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Kommer Ash fånga Treco snart :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag om typ 2-3 delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.