Gamer 1 Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag spelar inte star trek... Och jag spelar inte heller något trökigt och skitigt pokémon-spel...... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Säg en anledningen varför pkmn är tråkigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 På gameboy? Visst den kan visa 3d men inte så avancerat.. Pkmn colosseum blir ju 3D pkmn äventyr likt de på gb/c/a!! Det blir fetcoolt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 vad tycker ni att jag ska köpa pokemon chanel eller coloseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Colosseum, pkmn channel verkar inte dåligt men det fick typ 6/10 i Nintendo magazine. Dessutom verkar colo~ mkt roligare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Colosseum, pkmn channel verkar inte dåligt men det fick typ 6/10 i Nintendo magazine. Dessutom verkar colo~ mkt roligare.. är du säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sadsack Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Hur mycke kostar de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (sniff @ 03/05-2004 15:13:15) Colosseum, pkmn channel verkar inte dåligt men det fick typ 6/10 i Nintendo magazine. Dessutom verkar colo~ mkt roligare.. är du säker Japp Sadsack>>>> 499+frakt på webhallen.com fast man kan bara boka det än så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jag spelar inte star trek... Och jag spelar inte heller något trökigt och skitigt pokémon-spel...... :angry: Pokémon Är mycket mäktigare än Star wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Inte Pkmn Channel.. man ska bara typ hitta kaneler.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 (redigerat) köpte channel idag det suger het ska lämna tilbaka det imorgon på game föresten kan någon säga hur man får jirachi där inan jag lämnar tilbaka det snabbsvar via forum eller pm tack Redigerat 4 Maj 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Det ska väl vara någon xtra cd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg