Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 det gör jag!tycker det är roligt! :P men det fanns bättre deltagare i den första säsongen!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Min Farsa tittar på det men det gör inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Min Farsa tittar på det men det gör inte jag... varför tycker du att det är tråckigt? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 HAr aldrig hört talas om.. Vilken kanal..? kanske har sett det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Det är på 3:an! Nja jag vet inte men jag tycker inte såna program är roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 De e skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Astrist, för amerikansk för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 HAr aldrig hört talas om.. Vilken kanal..? kanske har sett det =) det går på tv3 kl. 20.00 på lördagar :P B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 jag såg hela första säsongen och nu ser jag på andra men tyvärr så missade jag första avsnittet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 De e skit Håller me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Men lol! du svarade på ditt eget inlägg nicholas! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Ja vet för ja e cool titta bara på mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.