Hoppa till innehåll

Runescape


Kakanrott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 941
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jaha tycker du att du hade otur med munkarna kolla detta då det var en som lura mig på full rune och några lobbs han var på level 49 och jag 53 vi var på level 3 i wildy han sa wanna team againsta guy in lvl 10?

(han hadde inget på sig)(jag hadde full rune) ja sa sure sen när vi kom upp i 10 så sa han attack me ja ba why? so they wanna attack us...

ja okej och sen så hadde han addy full och jag hadde rune full och då kom det 2 52or nerifrån o börja slå på mig oxå jag flydde och åt lobsters och använde den bästa defence prayern men dog med full rune och nåra lobsters....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förut kunde dom det men inte nu längre och rune scimmy priset stiger hela tiden för dom blir bättre....nu ligger den på 40k tror jag

Priser kan aldrig gå upp! Ner kan dom gå men inte upp! Det skulle va om det kom en gubbe ner och åt upp alla rune scimmys i hela världen!

Dom är 25000-45000.. Det finns massor med såna sidor... Dom kan inte bli bättre... Det finns kanske inte särskilt många som smider Rune scimitars hela tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...